Najważniejsza informacja dla biznesmenów

Najważniejsza informacja dla biznesmenów

Najważniejsza informacja dla biznesmenów
autorem artykułu jest Dominik Szmaj

Wyobraź sobie sytuacjÄ™ kiedy, przykÅ‚adowo, klient wchodzi do Twojego sklepu lub na stronÄ™ internetowÄ… (jakkolwiek to zrobisz :)) i zaczyna siÄ™ rozglÄ…dać. Widać zaciekawienie na jego twarzy, bierze do rÄ™ki każdy produkt, dopytuje siÄ™ o usÅ‚ugi, sposoby pÅ‚atnoÅ›ci i… wychodzi.

Co w tym momencie czujesz? HuÅ›tawka emocji? Dlaczego wyszedÅ‚ pomimo zainteresowania? Przecież rozglÄ…daÅ‚ siÄ™ wszÄ™dzie…

Przyjmij sobie raz na zawsze do wiadomości, że sytuacja każdego klienta cały czas się zmienia! Pozwól, że powtórzę: sytuacja każdego klienta cały czas się zmienia i nie ma znaczenia jakie środki marketingowe wprowadzisz w życie jeśli klient nie będzie miał np. pieniędzy.

Nie jesteÅ› w stanie przeciwdziaÅ‚ać wszystkim czynnikom, które przemawiajÄ… za tym żeby u Ciebie nie kupować. Możesz mieć Å›wietnÄ… ofertÄ™, znakomite produkty, dobre ceny, ale i tak jeÅ›li nie bÄ™dzie pieniÄ™dzy to nici z zakupu. Przyjmij to do wiadomoÅ›ci. Klient może mieć przeróżne “natychmiastowe” wydatki, które bÄ™dÄ… ważniejsze od Twojego produktu i na inne zakupy może już nie starczyć Å›rodków.

W internecie masz niedostępną w rzeczywistości możliwość zapobiegania temu ;) jest nią lista adresowa.

Przygotuj siÄ™, bo do znudzenia bÄ™dÄ™ powtarzaÅ‚, że lista adresowa w internecie jest tym czym karabin dla żoÅ‚nierza ;). NIEZBĘDNA, NIEZASTÄ„PIONA, NIEZWYKLE POTRZEBNA… nawet nie wiesz ile pieniÄ™dzy przecieka Ci przez palce jeÅ›li nie posiadasz listy adresowej. NajlepszÄ… radÄ… jakÄ… można dać wszystkim biznesom internetowym jest zbieranie adresów email na swojej liÅ›cie.

Bądź profesjonalny, zbieraj adresy.

--
Aby dowiedzieć się więcej na ten temat odwiedź bank wiedzy o e-biznesie i koniecznie zapisz się na listę adresową.

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Zobacz takze:
Angielski przez internet - na pewno skuteczny?
Seks to nie film
Plany rozwojowe na Dalekim Wschodzie firmy DHL
Megapikselowy przewrót w CCTV
Kultura czy cywilizacja?